ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ τους 350.000 οι βρετανοί επισκέπτες της «ελληνικής παραλίας» που λειτούργησε το περασμένο δεκαήμερο στις όχθες του Τάμεση, στην «καρδιά» του Λονδίνου. Η ελληνική παραλία απλώθηκε σε έναν χώρο περίπου 2.000 τετραγωνικών μέτρων, στην Coin Street, μπροστά από το Εθνικό Βρετανικό Θέατρο, έναν από τους γνωστότερους τουριστικούς πεζοδρόμους. Στον χώρο αυτό στήθηκαν ξαπλώστρες και ομπρέλες, beach bar με ελληνικά προϊόντα, ενώ λειτουργούσε συνεχώς μια γιγαντοοθόνη προβάλλοντας προωθητικά video για τον ελληνικό τουρισμό υπό τους ήχους ελληνικής μουσικής.
Καθημερινά στον ίδιο χώρο ξεδιπλώνονταν διάφορες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους- στο πλαίσιο της καμπάνιας του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού που υλοποιείται και στο Διαδίκτυο με τον τίτλο Υou in Greece- με στόχο να αυξηθεί ο αριθμός των βρετανών επισκεπτών στην Ελλάδα. Κυρίως, επιχειρήθηκε η προσέγγιση των τουριστών που δεν έχουν κλείσει ακόμα κάποιο «πακέτο» για τις καλοκαιρινές διακοπές τους.
Για τη δημιουργία της «παραλίας» χρειάστηκε να μεταφερθούν 550 τόνοι «χρυσής» άμμου. Στον ίδιο χώρο, λειτούργησαν εκθέσεις και διαγωνισμοί με έπαθλα ταξίδια στην Ελλάδα, ενώ οι δραστηριότητες περιελάμβαναν beach volley, beach soccer, ρακέτες, face painting κ.ά. για τους μαθητές πολλών βρετανικών σχολείων. Ολοι- κυρίως οι μεγάλοι- είχαν τη δυνατότητα να γευτούν εδέσματα της ελληνικής κουζίνας και να δοκιμάσουν τα ελληνικά κρασιά, ακόμα και κρητική τσικουδιά! Φεύγοντας, έπαιρναν μαζί τους ενημερωτικό υλικό για διάφορους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, καθώς και ελληνικά προϊόντα (λάδι, μέλι κ.λπ.). Σύμφωνα με την επικεφαλής του γραφείου του ΕΟΤ στο Λονδίνο, κ. Σ. Παναγιωτάκη, «οι εκδηλώσεις στον Τάμεση είχαν ανέλπιστα θετική προβολή από τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης και κυρίως από διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα όπως το ΒΒC Βreakfast Show, το ΒΒC World και Μundo, το CΝΝ και το ΜΤV.
Καθημερινά στον ίδιο χώρο ξεδιπλώνονταν διάφορες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους- στο πλαίσιο της καμπάνιας του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού που υλοποιείται και στο Διαδίκτυο με τον τίτλο Υou in Greece- με στόχο να αυξηθεί ο αριθμός των βρετανών επισκεπτών στην Ελλάδα. Κυρίως, επιχειρήθηκε η προσέγγιση των τουριστών που δεν έχουν κλείσει ακόμα κάποιο «πακέτο» για τις καλοκαιρινές διακοπές τους.
Για τη δημιουργία της «παραλίας» χρειάστηκε να μεταφερθούν 550 τόνοι «χρυσής» άμμου. Στον ίδιο χώρο, λειτούργησαν εκθέσεις και διαγωνισμοί με έπαθλα ταξίδια στην Ελλάδα, ενώ οι δραστηριότητες περιελάμβαναν beach volley, beach soccer, ρακέτες, face painting κ.ά. για τους μαθητές πολλών βρετανικών σχολείων. Ολοι- κυρίως οι μεγάλοι- είχαν τη δυνατότητα να γευτούν εδέσματα της ελληνικής κουζίνας και να δοκιμάσουν τα ελληνικά κρασιά, ακόμα και κρητική τσικουδιά! Φεύγοντας, έπαιρναν μαζί τους ενημερωτικό υλικό για διάφορους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, καθώς και ελληνικά προϊόντα (λάδι, μέλι κ.λπ.). Σύμφωνα με την επικεφαλής του γραφείου του ΕΟΤ στο Λονδίνο, κ. Σ. Παναγιωτάκη, «οι εκδηλώσεις στον Τάμεση είχαν ανέλπιστα θετική προβολή από τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης και κυρίως από διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα όπως το ΒΒC Βreakfast Show, το ΒΒC World και Μundo, το CΝΝ και το ΜΤV.
TA NEA