Σε επαναφορά του έως πρότινος ισχύοντος συστήματος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για όσα οχήματα κυκλοφόρησαν πριν από το 2011 προσανατολίζεται η κυβέρνηση μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν πέρυσι το Δεκέμβριο, καθώς το σύστημα είχε ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση ιδιοκτητών παλαιών κυρίως αυτοκινήτων.
Η κυβέρνηση, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας “Ελεύθερος Τύπος”, αναμένεται να θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για όσα οχήματα κυκλοφορήσουν από το 2011, ενώ για όσα ήδη κυκλοφορούν, θα επανέλθει το παλιό σύστημα, με κάποια επιπρόσθετη επιβάρυνση, καθώς τα τέλη αναμένονται προσαυξημένα κατά 10-15%.
Τα τέλη για όσα Ι.Χ. κυκλοφορήσουν από την πρώτη Ιανουαρίου 2011 θα υπολογίζονται ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν για κάθε χιλιόμετρο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα του “Ελεύθερου Τύπου”, θα υπάρχει επιβάρυνση:
1) 0,50 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα για αυτοκίνητα που εκπέμπουν 100 γραμμάρια/χιλιόμετρο
2) 1 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 101-150 γραμμάρια/χιλιόμετρο
3) 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 151-200 γραμμάρια/χιλιόμετρο
4) 2 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 201-250 γραμμάρια/χιλιόμετρο
5) 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 250 γραμμάρια και πάνω ανά χιλιόμετρο
Για τα οχήματα που κυκλοφορούν ήδη, θα υπάρξει επαναφορά του παλαιού συστήματος και θα ισχύσουν τα τέλη κυκλοφορίας που ίσχυσαν το 2009, τα οποία κυμαίνονταν από 46 έως 580 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος. Ωστόσο, θα προβλέπεται προσαύξηση 10%-15%, κάτι που σημαίνει ότι ναι μεν επανέρχεται το παλιό σύστημα, αλλά θα ισχύουν νέες που θα κυμαίνονται από 52,9 έως 667 ευρώ.
Τα τέλη για όσα Ι.Χ. κυκλοφορήσουν από την πρώτη Ιανουαρίου 2011 θα υπολογίζονται ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν για κάθε χιλιόμετρο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός.
Ειδικότερα, όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα του “Ελεύθερου Τύπου”, θα υπάρχει επιβάρυνση:
1) 0,50 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα για αυτοκίνητα που εκπέμπουν 100 γραμμάρια/χιλιόμετρο
2) 1 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 101-150 γραμμάρια/χιλιόμετρο
3) 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 151-200 γραμμάρια/χιλιόμετρο
4) 2 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 201-250 γραμμάρια/χιλιόμετρο
5) 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 250 γραμμάρια και πάνω ανά χιλιόμετρο
Για τα οχήματα που κυκλοφορούν ήδη, θα υπάρξει επαναφορά του παλαιού συστήματος και θα ισχύσουν τα τέλη κυκλοφορίας που ίσχυσαν το 2009, τα οποία κυμαίνονταν από 46 έως 580 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του οχήματος. Ωστόσο, θα προβλέπεται προσαύξηση 10%-15%, κάτι που σημαίνει ότι ναι μεν επανέρχεται το παλιό σύστημα, αλλά θα ισχύουν νέες που θα κυμαίνονται από 52,9 έως 667 ευρώ.
hbnews