Τάσεις φυγής στα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα. Σε ακινησία βρίσκεται από τις 31 Δεκεμβρίου το Αικατερίνη Π το οποίο οι φήμες θέλουν να έχει αγοραστεί από εταιρία για το Αιγαίο. Προς ενοικίαση στη Βόρεια Ιταλία ο Αχαιός.
Ιδιαίτερα έντονη είναι το τελευταίο διάστημα η φημολογία που θέλει τα πλοία Αχαιός και Αικατερίνη Π, της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, να…μεταναστεύουν, ο μεν Αχαιός για την Ιταλία, η δε Αικατερίνη Π για το Αιγαίο.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το Αικατερίνη Π βρίσκεται ήδη από τις 31 Δεκεμβρίου σε ακινησία ενώ οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη το πλοίο έχει πουληθεί σε εταιρία η οποία σκοπεύει να το δρομολογήσει στο Αιγαίο.
Από την άλλη, οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για ενοικίαση (;) του Αχαιός στη Βόρεια Ιταλία. Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με ασφαλείς πληροφορίες, το πλοίο πρόκειται την ερχόμενη Δευτέρα να μεταφερθεί στον Πειραιά για επισκευή καθώς θα πρέπει σύντομα να περάσει από επιθεώρηση από Ιταλικό νηογνώμονα.
Και τα δύο σενάρια προς το παρόν δεν έχουν επιβεβαιωθεί, πάντως οι πληροφορίες αναφέρουν πως και τα δύο περιστατικά θεωρούνται «τελειωμένα».
Από την άλλη, αβέβαιο είναι το μέλλον των πληρωμάτων των δύο πλοίων ενώ ανοιχτό είναι και το ενδεχόμενο απόλυσης τους.
Όλα αυτά πάντως θα ξεκαθαρίσουν μέσα στις επόμενες ημέρες με το Σωματείο Ναυτεργατών Κέρκυρας «Ο Άγιος Σπυρίδων» να τηρεί στάση αναμονής και να παρακολουθεί τις εξελίξεις.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το Αικατερίνη Π βρίσκεται ήδη από τις 31 Δεκεμβρίου σε ακινησία ενώ οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη το πλοίο έχει πουληθεί σε εταιρία η οποία σκοπεύει να το δρομολογήσει στο Αιγαίο.
Από την άλλη, οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για ενοικίαση (;) του Αχαιός στη Βόρεια Ιταλία. Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με ασφαλείς πληροφορίες, το πλοίο πρόκειται την ερχόμενη Δευτέρα να μεταφερθεί στον Πειραιά για επισκευή καθώς θα πρέπει σύντομα να περάσει από επιθεώρηση από Ιταλικό νηογνώμονα.
Και τα δύο σενάρια προς το παρόν δεν έχουν επιβεβαιωθεί, πάντως οι πληροφορίες αναφέρουν πως και τα δύο περιστατικά θεωρούνται «τελειωμένα».
Από την άλλη, αβέβαιο είναι το μέλλον των πληρωμάτων των δύο πλοίων ενώ ανοιχτό είναι και το ενδεχόμενο απόλυσης τους.
Όλα αυτά πάντως θα ξεκαθαρίσουν μέσα στις επόμενες ημέρες με το Σωματείο Ναυτεργατών Κέρκυρας «Ο Άγιος Σπυρίδων» να τηρεί στάση αναμονής και να παρακολουθεί τις εξελίξεις.
* Ο Θοδωρής Σταλίδης είναι δημοσιογράφος της εφημερίδας Άποψη
Corfupress