Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWW9oC6zBe6qzr3lhS_x5RZk7C93zOpcBZ4OGFeDxzdnaySJvthNZjNQki_ZWJxq3NColldQvdpVz5wQDb2E-dMtFAAl53HzXPkDeolKOEPx0LpWhUjjNefkXaMfBZHFekfG62pbeCfubO/s320/DSC06318.JPG
ΚΕΡΚΥΡΑ. Δεκαπέντε ημέρες μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του θ. Γουλή από πλευράς του ΚΚΕ για την θέση του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, αναμένονται οι υποψήφιοι του κόμματος για τις θέσεις αντινομαρχών και δημάρχων στα Ιόνια νησιά.
-«Αυτή τη στιγμή γίνονται διεργασίες στη βάση του κόμματος και είναι πολύ πιθανόν μέσα στην επόμενη εβδομάδα να ανακοινωθούν τα ονόματα και των υπόλοιπων υποψηφίων του ΚΚΕ για τα Ιόνια νησιά», δήλωσε ο βουλευτής Κέρκυρας του ΚΚΕ, Μπάμπης Χαραλάμπους.
Ερωτηθείς ο βουλευτής για το ενδεχόμενο και το δικό του όνομα να είναι ανάμεσα στων υποψηφίων του κόμματος, ο κ. Χαραλάμπους δήλωσε στρατευμένος μέλος του κόμματος και αν του ζητηθεί κάτι τέτοιο, δεν μπορεί παρά να το αποδεχθεί.
-«Είμαι μέλος του ΚΚΕ, και παρά το γεγονός ότι είμαι βουλευτής, δεν είμαι στο απυρόβλητο. Αν κριθεί ότι το ενδεχόμενο της υποψηφιότητάς μου δυναμώνει το ψηφοδέλτιο και μου ζητηθεί κάτι τέτοιο, οφείλω να υπακούσω στη πλειοψηφία», δήλωσε ο κ. Χαραλάμπους.

enimerosi.com