Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Εκβιάζει για χαμηλότερες τιμές η ΤUΙ



Την αντίδρασή της για τις μειώσεις στις τιμές των συμβολαίων του 2011 τις οποίες προτείνει ο γερμανικός ταξιδιωτικός οργανισμός ΤUΙ στις τουριστικές επιχειρήσεις εκφράζει η Συνομοσπονδία Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Δωματίων Διαμερισμάτων Ελλάδος (ΣΕΕΔΔΕ). Οι προτεινόμενες τιμές δεν ξεπερνούν τα 6 με 8 ευρώ το άτομο, όπως επισημαίνει η Συνομοσπονδία,
χαρακτηρίζοντάς τες «ξεπούλημα», καθώς διαμορφώνονται κάτω από τον μέσο όρο.

«Με αυτές τις τιμές δεν μπορούν να δοθούν υπηρεσίες» τονίζει ο κ. Κ. Μπρεντάνος , πρόεδρος της ΣΕΕΔΔΕ, επισημαίνοντας ότι η τιμή εκτός από τις υπηρεσίες περιλαμβάνει τον ΦΠΑ και τον φόρο της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ συνιστά στις 40.000 επιχειρήσεις του κλάδου (με δυναμικότητα 500.000 κλίνες) να διατηρήσουν τις τιμές σε λογικά επίπεδα.

Παράλληλα σημειώνει ότι και πέρυσι οι τιμές είχαν μειωθεί, ενώ υπογραμμίζει ότι η μείωσή τους εξυπηρετεί τον ταξιδιωτικό οργανισμό στην πώληση των αεροπορικών θέσεων με προορισμό την Ελλάδα, διαμορφώνοντας «πακέτα της τελευταίας στιγμής» με πολύ χαμηλό τίμημα. Οπως σημειώνεται στον επίσημο διαδικτυακό της χώρο, η ΤUΙ αναφέρει ότι μεταξύ δέκα αντίστοιχων τουριστικών προορισμών η Ελλάδα προσφέρει τη φθηνότερη επιλογή για διαμονή σε τουριστικά καταλύματα.

Την ίδια ώρα, η συρρίκνωση των τιμών και οι μεγάλες εκπτώσεις που έγιναν από τις τουριστικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της εφετινής τουριστικής περιόδου για την προσέλκυση πελατών έχουν αποτέλεσμα τη μικρότερη διακύμανση στις αφίξεις, αλλά και τη μεγαλύτερη απώλεια σε τουριστικά έσοδα, ενώ όπως εκτιμούν οι φορείς η μείωση αυτή κυμαίνεται από 9% ως και 15%.

Η πτώση των τιμών, εκτιμά η ΣΕΕΔΔΕ, θα δημιουργήσει κινδύνους που θα προέλθουν από την κακή ποιότητα των υποδομών και των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους τουρίστες, καθώς οι επιχειρηματίες του κλάδου των ενοικιαζόμενων δωματίων δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν ούτε στα βασικά έξοδα των επιχειρήσεών τους, με τελικό αποτέλεσμα τη «δυσφήμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος» και την «κάθετη πτώση της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού».
 


TO BHMA