Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:DJeIShWnuzcrTM:l
Συμπληρώνω φέτος 24 χρόνια θητείας στην αυτοδιοίκηση, την οποία υπηρετώ από το 1986, ως Κοινοτάρχης, ως Δήμαρχος Αχιλλείων και τελευταία ως Νομάρχης.
Ευτύχησα σ΄αυτά τα χρόνια να δω πολλούς από τους στόχους, τους δικούς μου και των συνεργατών μου, να επιτυγχάνονται. Να δω να αποδίδονται σε χρήση εκατοντάδες σημαντικά έργα - μικρά και μεγάλα - που βελτίωσαν την ποιότητα της ζωής στον τόπο μας.
Ασφαλώς δεν πετύχαμε όλους τους στόχους μας. Δεν κάναμε πράξη όλα όσα θα θέλαμε. Έχουμε όμως ήσυχη τη συνείδησή μας ότι καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Όλα αυτά τα χρόνια, έζησα την μεγάλη χαρά της κοινωνικής αναγνώρισης καί του έργου καί των προσπαθειών μας. Αναγνώριση που καταγράφεται μέχρι και σήμερα, στα αισθήματα των απλών ανθρώπων της Κέρκυρας. Των πολιτών που εργάστηκα επίμονα και έντιμα για να τιμήσω την εμπιστοσύνη τους. Που πάλεψα όλα αυτά τα χρόνια για να μη διαψεύσω τις προσδοκίες τους.
Φέτος τα πράγματα στην αυτοδιοίκηση αλλάζουν ριζικά.
Το σχέδιο «Καλλικράτης» ανατρέπει - ελπίζω προς το καλό του τόπου - τις δομές και τη λειτουργία των αυτοδιοικητικών θεσμών και εισάγει ένα νέο μοντέλο διοίκησης υψηλών απαιτήσεων.
Ενόψει αυτών των αλλαγών στέκομαι με δέος αλλά και αίσθηση μεγάλης ευθύνης. Η διοίκηση του τόπου δεν θα είναι πλέον υπόθεση ενός ανθρώπου και λίγων συνεργατών του, αλλά μιας πολυμελούς ομάδας που θα συγκροτεί σε δημοτικό και περιφερειακό επίπεδο, μια τοπική κυβέρνηση.
Εύχομαι ειλικρινά να βρεθούν οι πλέον κατάλληλοι συμπολίτες μας, πλήρως συνειδητοποιημένοι και απόλυτα αποφασισμένοι, για να διοικήσουν αποτελεσματικά  τον τόπο μας, μέσα στις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες της κρίσης που όλοι βιώνουμε.
Ευχαριστώ τη Ν.Δ. σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε να μου προτείνει υποψηφιότητα για το Δήμο της Κέρκυρας και για την Περιφέρεια Ιόνιων Νησιών. ΄Οπως ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και τους χιλιάδες συμπολίτες μας, που με συγκινητικές εκδηλώσεις με προέτρεπαν και προσέβλεπαν σε μια εκ νέου υποψηφιότητά μου.
Όμως ο δικός μου κύκλος συμμετοχής και προσφοράς στην αυτοδιοίκηση κλείνει εδώ. Στα τέλη αυτού του χρόνου. Εικοσιτέσσερα χρόνια είναι αρκετά…
Η απόφασή μου, μετά από ώριμη σκέψη, είναι οριστική και αμετάκλητη.
Δεν θα είμαι υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους παλαιότερους και τους σημερινούς συνεργάτες μου για την εμπιστοσύνη τους και τους αγώνες που δώσαμε μαζί για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας.
Σε όσους από αυτούς επιθυμούν να συνεχίσουν να προσφέρουν στους νέους αυτοδιοικητικούς θεσμούς, εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία. Δηλώνω δε ότι η όποια επιλογή τους για το μέλλον, είναι για μένα απόλυτα σεβαστή.